Wiosennie

Tak się pięknie  zrobiło u nas, że aż cieplutko się robi na serduszku i jakoś tak optymistyczniej się patrzy na świat. U mamy w Polsce  zima pełną parą jeszcze, a u nas „W Krainie Deszczy i English Tea” nieśmiało, bo nieśmiało, ale zawitała wiosna:) Jak tylko wstałam, a dokładnie rozbudziłam się, bo to przecież nie jest ta sama godzina….heh…od razu dostrzegłam wszystkie smugi i milionowe warstwy brudu na moich oknach. Słonce jest cudowne, ale i również idealnie uwidacznia moje lenistwo.  Jak już udało mi się dostrzec co się dzieje po drugiej stronie….eh.. popadłam w jeszcze gorszy nastrój. Mój ogród po zimowym „nicnierobieniu” mógł z powodzeniem dostać medal w kunkursie „Obraz Nedzy i Rozpaczy” Nawet nie wiem od czego zacząć … może od zarośniętych grządek, czegoś tam zielonego, co chyba na stałe przywiązało się do moich róż, rożnych niezidentyfikowanych przedmiotów porozrzucanych po calusieńkim ogrodzie (akurat za to winie Molly)… ręce normalnie opadają. Najgorsze, że nie mam kogo za to winić, bo to ja jestem Pani Ogrodniczka.

Prysznic- cyk. Kawa-chlip. Polar – myk i już pełna, zwarta,  uzbrojona w  motyczkę w jednej ręce i grabkami w drugiej, gotowa stoczyć boj o mój ogród! Stałam tak przez 5 minut po czym przypomniałam sobie ze mam różyczki do przesadzenia :) Pomyślałam sobie, zrobie to w pierwszej kolejności. Jak już zaczęłam przesadzać moje małe księżniczki, znowu sobie pomyślałam, że fantastyczne można by było zdjęcia porobić przy takim nasłonecznieniu. Wyciągnęłam Minisie na podwórko i szalałyśmy, a potem przyszła Gosia, zrobiło sie ciemn,o a mój ogrod jak był tak jest – fest:( … następnym razem.

Czy wspominałam już, ze uwielbiam róże i storczyki. Wiem, wiem banalne, ale i tak je uwielbiam, aczkolwiek nie powiem, żeby to były moje ulubione kwiaty. Po prostu nie mam takich. Jakbym mogła, skoro wszystkie są takie piękne.

 Życzę Wam Miłego Dnia i Nocy🙂

3 thoughts on “Wiosennie

  1. Anuch, ale mi sie taki ogród marzy. Mezowy obiecal kupic ziemie- dran nie kupil! w zadek dzis dostanie a niech ma! Ale zaraz Duza kura z Kurczakiem Malym w brzuchu idzie do miasta, z plecakiem na lecach ziemie przywlecze i jakies kwiatorki na patio posadzi a co ! Se niech nie mysli, ze kobiety nie wiedza nic o zabijaniu…. pffff🙂
    Milego dnia, Serduszka!

Skomentuj

