Zabawa kolażem i nowy pokój Oliweczki

Jako stała bywalczyni blogów, zachwycam się za każdym razem jak widzę kolaże. Jest to rewelacyjna technika, gdzie nawet najnormalniejsze zdjęcia, takie nieciekawe, przy odpowiednim zestawieniu, wyglądają świetnie.

No wiec poszperałam, poczytałam, pościągałam. Oczywiście później     większość musiałam usunąć, ponieważ okazało się nie tym co trzeba, heh…typowe. Udało się jednak po 2 godzinach, znaleźć i przestudiować program, który okazał się być dość łatwy, dla laika, takiego jak ja:)

Program nazywa się PhotoScape i ma bardzo fajną grafikę, która niewtajemniczonym pozwala zrozumieć „o co kaman?”. Ponadto ma wiele innych opcji jak retusze zdjęć, pokazy z rożnymi bajerami.

Wiec sobie poszalałam ze zdjęciami Oliweczki nowego pokoju, który to w pocie czoła ja i Minisia remontowałyśmy całą noc i trochę dnia :P Największym wyzwaniem było kładzenie tapet – po przestudiowaniu kilkunastu stron z poradami i telekonferencji z tatą Minisi, byłyśmy gotowe. Pędzle w dłoni, opaski na czole i setki szmatek w razie W. Mój tatuś też dał nam kilka cennych rad- metodą prób i błędów jakoś się udało.

Poduszeczki na zdjęciach uszyłam jakiś czas temu przy okazji brzydkiej pogody, a narzuta została zrobiona dla wnusi przez moja mamę na szydełku. Jest piękna, jak każde rękodzieło mojej mamy. Mam do niej śliczne poduszki, ale jeszcze wypełnienia nie zrobiłam.

Sami zobaczcie efekty (tylko proszę o wyrozumiałość, jestem jeszcze Świeżakiem w tym rzemiośle).

   

Skomentuj

