Urodzinkowy tort i przygotowania do Wielkanocy.

Mój Misiu w dniu dzisiejszym skończył 35 latek. Jak on twierdzi, że teraz to już z górki…ehhh…ja uważam z kolei, że jeszcze troszkę będzie musiał pod górkę zanim będzie mu dana przyjemność z górki. Aczkolwiek życzę mu jak najlepiej. Mianowicie z ów wyżej wspomnianej okazji pozwoliam sobie na zrobienie tortu urodzinowego….juuupppiiiiii!!. Normalne ucieszyłam się jak dziecko na wyjście do wesołego miasteczka. Uwielbiam piec i dekorować torty, ale za bardzo nie mam dla kogo tak na co dzień, tylko przy okazjach. W sumie, na upartego mogłabym piec torta przy okazji np Niedzieli, tyle że Slawek i Tata nie są fanami słodkiego, Oliweczce staram się ograniczać słodycze a ja i Minisia musiałybyśmy kupować ciuchy o rozmiar większe co miesiąc(niestety my dziewuchy jesteśmy łasuchy :)).

  

No więc jak już jest okazja, to serce me raduje się:) a na drugi dzień spodnie ciut obciślejsze. A co tam, kto by sie oparł!!

Wyciągnęłam również dekoracje na Wielkanoc. Ja mam bzika na punkcie dekorowania domu na rożne uroczystości, tak na marginesie to po mamie to mam🙂. Także i w tym roku udekorowałam nasza chatkę kurczaczkami i jajeczkami.

     

Skomentuj

