Urodzinowy tort Zuzi i bajkowy torcik Minisi

Po raz pierwszy zostałam poproszona o stworzenie tortu urodzinowego dla przyjaciółki mojej Oliwusi. Nie będę wam pisać jak się podekscytowałam. Sam fakt wymyślenia od A do Z bajkowego czegoś, co ma sprawić radość małej osóbce, sprawiło mi ogromna przyjemność. Przeszukałam 1000 stron w poszukiwaniu odpowiednich dekoracji, a po przykrej przygodzie z masą lukrową, postawiłam na papier ryżowy (i nie żałuje). Od dzisiaj uważam, ze papier ryżowy jest milion razy lepszy niż masa…albo nawet trylion….masa bleee…papier super. Ponadto miałam nie lada wyzwanie co zrobić z wnętrzem torta. Dekoracje są piekne na tortach, a środki zawsze takie same i nudne. Ja natomiast postanowiłam poszaleć na całej linii i za pomoca barwników spożywczych stworzyłam tort teczowy🙂.

Rozpędziłam się z krążkami biszkoptowymi, wiec jak ja i Oliwusia balowałyśmy na imprezie, Minisia machnęła szybko torcik…pycha😛 Minisiowy torcik miał owocki kolorem dobrane do biszkoptów. Masa przy różowym biszkopcie miała truskaweczki a masa przy niebieskim jagódki – heh to się nazywa wyobraźnia.

Skomentuj

