Jeden dzień lata i zabawa w deserki

7, Lipiec 2012

Nawet nie chce pisać na temat lata w tym roku w Anglii, bo dosłownie wzbiera we mnie taka złość i rozczarowanie, że szkoda po prostu gadać. NIE MA LATA! – Wszystko na ten temat. Rozumiecie więc, Ania – zapalona ogrodniczka, siedzi przyklejona do szyby każdego deszczowego dnia i z rozdartym sercem, patrzy jak jej biedny ogródek nie ma szans dojrzeć. Jak mamy szczęście zdarza się jeden, cały słoneczny dzień w tygodniu, wtedy wszyscy jak szaleni kopią, grabią, przycinają, plewią i przede wszystkim toczą zawziętą walkę, z najbardziej znienawidzonym wrogiem numer 1 – SLIMAKIEM?!! Wrrr …przyznaje, przegrałam jedna z bitew i nie udało mi się uratować  pomidorów i 2 doniczek ze słonecznikami, ale jak na razie ja prowadzę🙂 sasasa.

  

Tak też, dzisiaj kochane słoneczko postawiło się paskudnym chmurom i grzało nas przez cały dzien. Ania wskoczyła w trampki i już od samego rana kopała, podcinała, plewiła i wyrzucała ślimaczyska przez płot do sąsiadki: D Ku mojemu zdziwieniu malinki zaczęły już owocować, nie mogłam nie wykorzystać tak wspaniałych darów natury i czegoś nie zrobić. Pozbierałam truskaweczki, które w tym roku owocują jak szalone i razem z Oliweczka porobiłyśmy deserki.

 

Najprostsze deserki są najlepsze. Już dawno temu zakupiłam z Salisbury prześliczne porcelanowe foremeczki w kształcie serca i na dodatek róziowe…no jak można się oprzeć i nie kupić takiego cuda???No jak! Oliwia jak zwykle kreatywna, wymyślała swoje własne deserki – deser truskawkowo, malinowy z paluszkami i chipsem🙂 mniam

 

Niestety w nocy zaczęło mocno padać i letni nastrój poszedł się paść😦

Skomentuj

