Po długiej przerwie i urodzinki Minisi.

Wiem, ze nie było mnie jakieś 100 lat. Tak przynajmniej się czułam jak włączyłam witrynę.  Miałam tyle na głowię, troszkę zmartwień, troszkę przydarzyło-mi-się, ale nie ma, co zanudzać:) Wracając do ….Co w trawie piszczy & Co nowego….Żeby nadrobić wszystkie wydarzenia umieszczę je w kolejności chronologicznej. Jakieś 2 miesiące temu Minisia miała urodzinki, więc nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła torcika urodzinowego · Miałam oczywiście miliony pomysłów w głowię się a końcową wersja narodziła się w ostatniej chwili, kiedy moja okrągła forma lekko się zniekształciła….więc zrobiłam z koła kwadrat!

Jak już wiedziałam jak będzie wyglądać mój prezent urodzinowy, dosłownie i w przenośni, wykorzystałam swoje masy cukrowe i zaczęłam się bawić. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Dominisiu😀

 

 

One thought on “Po długiej przerwie i urodzinki Minisi.

Skomentuj

