Domek na ścianie

Ostatnio wybraliśmy się ze Misiem na Car Boot Sale, czyli potocznie po polskiemu Sunday Market. Ja oczywiście z rozbieganymi oczami latałam od stołu do stołu i po drugiej alejce już zaczęła bolec mnie głowa…heh tyle rzeczy, tyle pomysłów a zawsze tak mało czasu. Tej niedzieli niestety mieliśmy go bardzo mało, ponieważ matka natura postanowiła zafundować nam porcje prawdziwej angielskiej pogody L Udało mi się jednak wyłowić parę perełek, które z duma łowczego przytargałam do domku. Najbardziej z takich niedzielnych podróży cieszy się nasza Oliweczka. Dla niej zawsze cos się znajdzie. Bardzo chciałam jej kupić taki wspaniały zestaw edukacyjny do nauki angielskiego z Dora, ale kilka dni wcześniej usłyszałam od mojej 6 letniej damy, „Mamo, Dora to nie umie po angielsku dobrze mówić, bo powinno się to wymawiać tak…..”.Taaaa…wiedziałam, ze kiedyś to nastąpi. Jeszcze troszkę i będzie mnie poprawiać a za parę lat będę korepetycje pobierać od mojej malej nauczycielki ·. Najdumniejsza jestem jednak z zakupu półeczek w kształcie domku na siane. Jak tylko zobaczyłam ten śliczny mebelek, wizja jego końcowej wersji zawisła mi przed oczami i musiałam kupić.

 

Zanim przystąpiłam do mojego przeobrażenia, przestudiowałam wszystkie moje ulubione stronki dziewczyn, które wyczyniają cuda z niczego. Postanowiłam wypróbować farbę w spray Nitro. Okazało się to świetnym rozwiązaniem. Z racji wielu zakamarków i zagięć, pędzel nie zawsze dobrze się sprawdza, a spray tylko psik psik i już! Mam jednak nauczkę, żeby używać maski następnym razem….bólu głowy i mdłości do końca dnia nie mogłam się pozbyć. No cóż….Jak to mówią, cel uświęca środki😉

 

Skomentuj

