Kruche kręciołki i przed-Hallowinowa zabawa

Kolejny dzień w domu mógł oznaczać tylko jedno- ciasteczka!!! Ciasteczka u mnie w domku zawsze cieszyły się największą popularnością. Nie wiem czy zdradzałam, ale należę (jak z reszta większość domowników) do Nocnus Szubrownikus, czyli inaczej ‘Nocnych Podjadaczy Pospolitych’ – masz!! Przyznałam, nie stracę😛 hehehe…a co najlepiej podjada się w nocy popijając zimnym mlekiem z butelki???? No raczej nie kanapki Wiec jak już wspominałam, ciasteczka ALWAYS MOST WELCOME! Tym razem wybór padł na spiralki waniliowo-czekoladowe. To była miłość od pierwszego spojrzenia – dosłownie. Tak super wyglądają, ze nie mogłam ich nie zrobić.

 

Przepis:

½ kg maki, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, 150 g cukru pudru, 1 torebka cukru waniliowego, 2 jaja, 350 gram masła, 3 łyżki kakao.

Mąkę, proszek do pieczenia, cukier puder i cukier waniliowy wymieszać razem. Następnie dodać maso i jaja i ugnieść ciasto. Ciasto podzielić na dwie części a do jednej dodać kakao i ugnieść jeszcze raz aż ciasto wchłonie kakao. Na koniec rozwałkować oba ciasta (grubość zależy od preferencji) na równe placki i położyć jeden na drugi. Zwinąć je w jedna ogromna roladę i na godzinę do lodówki (ja dałam na 15 minut do zamrażalki, bo się doczekać nie mogłyśmy z Oliweczka). Następnie wyciągną i kroić w plasterki. Należy kroimy w miarę szybko i sprawnie żeby ciastko zachowało kształt a spiralki w środku były wyraziste. Położyć w odstępach 2cm na blaszce i piec około 15 minut w 200C.

Moja ukochana młoda kobietka, postanowiła zaprosić do domu koleżankę i poćwiczyć zabawy Hallowinowa. Ja w tym czasie serfowałam po necie w celu wyszukanych przysmaków hallowenowych i ja i dziewczynki się dobrze bawiłyśmy.

A to parę wyszperanych z sieci inspiracji:

  

Skomentuj

